Breloki reklamowe z dodatkowymi funkcjami
Latarka, długopis lub pendrive
Wspomniane wyżej breloki reklamowe powinny wyróżniać się spośród breloczków wykorzystywanych w kampaniach marketingowych innych przedsiębiorców. Aby spełniały swoją funkcję powinny być odpowiednio personalizowane, to znaczy mieć nadrukowane logo lub nazwę firmy. Nie zawsze jednak taka wersja gadżetu wystarczy, by wzbudzić nim zainteresowanie potencjalnego klienta. Stąd w ostatnich latach coraz większą uwagę przykłada się do zwiększania funkcjonalności gadżetów. Niezwykle popularne stają się breloki reklamowe zawierające w sobie również dodatkowe funkcje.
Mogą to być:
- Latarki,
- Długopisy,
- Otwieracze do butelek,
- Karty pamięci USB,
- Kompasy,
- Odblaski do plecaków,
- Rysiki do ekranów dotykowych,
- Zegarki,
- Żetony do sklepowych wózków.
Funkcja breloczka dostosowana do konkretnej branży
Aby breloki reklamowe były wyjątkowo skuteczne, powinny łączyć wszystkie niezbędne elementy wpływające na ich wartość marketingową. Pierwszym elementem powinny być opisane wyżej dodatkowe funkcje breloczka, zwiększające jego użyteczność. Kolejnym czynnikiem, niezbędnym w każdej kampanii reklamowej jest konieczność wykonania nadruku nazwy i logo firmy, które będą wpływały na tworzenie indywidualnej tożsamości przedsiębiorcy. Niezbędne może się również okazać wykonanie breloczków w określonych kształtach kojarzących się z profilem firmy. Przykładem może być breloczek w kształcie kanistra do paliwa, który posiada wbudowaną diodę świecącą a także nadruk stacji paliw.
Categories: Gadżety reklamowe